sábado, 8 de septiembre de 2012

BESALÚ MEDIEVAL 2012

Un any més, la fira Medieval de Besalú ha estat un dels events més transitats de l'any.
El poble s'omple de la flaira de carn a la brasa, del soroll dels tambors i el va i ve de la gent. 
FOTO:JOSE MARTÍNEZ



Aquest any, tot i tinguent les típiques retallades com a tot arreu, Besalú ha gaudit d'una fira com cal, amb un mun t d'activitats de de passejades amb barca, espai de jocs per als més menuts, els abanderats, músics, un mercat més gran i un llarg etc.
FOTO:LUIS GARCÍA


Tampoc ha faltat l'esperat torneig de Cavalls, això si, amb un canvi d'ubicació , enguany s'ha celebrat el Torneig de cavallers a la Hípica Regalat, situada a sota el pont nou. Com sempre a rebosar de gent va ser un èxit i corrobora que és un dels actes més esperats.

Durant tot el fi de setmana varem representar diferents obres i formats,  el diumenge a la nit varem fer l'espectacle de cloenda   "VULCANO" amb foc i pirotècnia, el qual va arrencar els aplaudiments més eufòrics de la gent que el va gaudir.

Emocionats i contents, només esperem repetir-ho un any més com ja és habitual.

FOTO:VADÓ BUCH

FOTO:ANCA SIMONA
FOTO:ANCA SIMONA






Un año más, la feria Medieval de Besalú ha sido uno de los eventos más transitados del año.


El pueblo se llena del aroma de carne a la brasa, del ruido de los tambores y el baibén de la gente.


FOTO: XÈNIA SALA

Este año,aunque sufrimos los típicos recortes como en todas partes, Besalú ha disfrutado de una feria como es debido, con un montón de actividades, de de paseadas en barca, espacio de juegos para los más pequeños, los abanderados, músicos, un mercado más grande y un largo etc.
FOTO: LIDIA VIDAL



Tampoco ha faltado el esperado torneo de Caballos aunque, con un cambio de ubicación , este año se ha celebrado el Torneo de caballeros a la Hípica Regalat situada debajo el puente nuevo. como siempre a rebosar de gente fue un éxito y corrobora que es uno de los actos más esperados.



Durante todo el fin de semana representamos diferentes obras y formatos, el domingo por la noche el espectáculo de clausura con "VULCANO" con fuego y pirotecnia, el cual arrancó los aplausos más eufóricos de la gente que lo disfrutó.

FOTO: XÈNIA SALA
FOTO: HORSEANDNATURE
Emocionados y contentos, sólo esperamos repetirlo un año más como ya es habitual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario