sábado, 22 de septiembre de 2012

TERRA DE TROBADORS

FOTO: MANEL GUERRA
Enguany  EXCALIBUR hem tornat a Castelló d'Empúries. Amb un programa farcit d'actuacions i activitats per a tots els públics, nosaltres com començar escalfant el divendres amb un petit espectacle de foc a la Plaça de la catedral, i més tard al sopar. Durant el dissabte el Mestre d'Armes va tenir molt d'èxit entre el nombrós públic que va acudir i va disfrutar dels combats de cavallers i les explicacions del mestre. 

I per acabar el diumenge, varem representar espectacles de més gran format, com "Les aventures de Mídiam" i "Assassins de la cort".
Molt contents de tot plegat, i cal destacar que aquest ha sigut el primer any que La Cort Comtal ha organitzat la fira, una gent amb molta empenta, ganes i il.lusió, val a dir que per ser la seva estrena s'hi han lluït i han estat a l'altura de tot en tots els àmbits. Fins una altra!


FOTO: JORDI SIRVENT






Este año EXCALIBUR volvimos a Castelló d'Empúries. Con un programa plagado de actuaciones y actividades para todos los públicos, nosotros empezamos calentando el viernes con un pequeño espectáculo de fuego a la Plaza de la catedral, y más tarde a la cena.

FOTO: XAVIER CARRERAS PHOTOGRAPHY


FOTO: MANEL GUERRA



Durante el sábado el Maestro de Armas tuvo mucho de éxito entre el numeroso público que acudió y disfrutó de los combates de caballeros y las explicaciones del maestro.
Y para terminar el domingo, representamos espectáculos de gran formato, como "Las aventuras de*Mídiam" y "Asesinos de la corte".
Muy contentos de todo, hay que destacar que este ha sido el primer año que La Corte Condal ha organizado la feria, una gente con mucho empujón, ganas e ilusión, justo es decir que para ser su estreno se han lucido y han estado a la altura de todo en todos los ámbitos. Hasta otra!

No hay comentarios:

Publicar un comentario