sábado, 29 de enero de 2011

SESSIÓ FOTOGRÀFICA

FOTO: ÁNGEL RUIZ
El dissabte dia 22 de Gener, feia un fred que glaçava i per acabar-ho d'adobar la nostra estimada tramuntana tampoc hi podia faltar. 
Malgrat les condicions climatològiques, res va poguer aturar la il.lusió que tenia l'equip de fotògrafs d'Abrera que es van desplaçar fins a l'Alt Empordà per formar un equip amb EXCALIBUR durant un dia i fer una sessió de fotos.
El lloc escollit va ser st. Llorenç de la Muga, tranquil, amb un preciós marc medieval i molt ben cuidat, i per cert, vam estar més amagats de la tramuntana, no feia quasi vent i el sol ens va alegrar el matí.
Després de dinar en plan acampada tots plegats, ens varem desplaçar fins al castell de St. Ferran de Figueres, on vam acabar la jornada, aquí ja més exposats al vent.
Una experiència enriquidora per les dues parts amb un professionalíssim equip de fotògrafs i grans persones.
Un grapat de excel.lents fotos que ben aviat donaran el seu fruit.

FOTO: JUANMAMRECH



FOTO: EXCALIBUR


El sábado día 22 de Enero, hacía un frío que helaba y para acabarlo de arreglar nuestra querida tramuntana tampoco podía faltar.

A pesar de las condiciones climatológicas, nada pudo parar la ilusión que tenía el equipo de fotógrafos de Abrera que se desplazaron hasta el Alt Empordà para formar un equipo con EXCALIBUR durante un día y hacer una sesión de fotos.
El lugar escogido fue st. Llorenç de la Muga, tranquilo, con un precioso marco medieval y muy cuidado, y por cierto, estuvimos más a resguardo de la tramuntana, no hacía casi viento y el sol nos alegró la mañana.
Después de comer en plan acampada todos juntos, nos desplazamos hasta el castillo de St. Ferran de Figueres, donde acabamos la jornada, aquí ya más expuestos al viento.
Una experiencia enriquecedora por las dos partes con un professionalíssimo equipo de fotógrafos y grandes personas.
Un puñado de excelentes fotos que muy pronto darán sus frutos.




FOTO:JUANMAMRECH
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario