martes, 7 de septiembre de 2010

PONT DE BRONZE PER EXCALIBUR

Durant els dies de la fira medieval de Besalú, com ja vam explicar, en motiu de l'aniversari del nostre grup es podia visitar l'exposició de fotografia EXCALIBUR 10 ANYS D'ACCIÓ. 
El divendres 3 de Setembre es va fer la innauguració de la mateixa, juntament amb l'exposició de fotografia de l'edició de l'anterior Medieval i la mostra de cuina gastronòmica.
Doncs, en el transcurs de la presentació, l'exel.lentíssim alcalde Lluís Guinó i  Maria Fauró ens van sorpendre d'una manera molt grata, entregant-nos un pont de bronze pels 10 anys d'EXCALIBUR.
La veritat és que ens van enxampar molt desprevinguts, no ens ho esperàvem i l'alegria va ser enorme.
Estem molt contents i agraïts.

Durante los días de la feria Medieval de Besalú, como ya explicamos, en motivo del aniversario de nuestro grupo se podia visitar la exposición de fotografia EXCALIBUR 10 AÑOS DE ACCIÓN.
El viernes 3 de Septiembre se hizo la inauguración de la misma, junto con la exposición de fotografia de la edición del anterior medieval i la muestra de cocina medieval.
 Pues, en el transcurso de la presentación. el exelentísimo alcalde Lluís Guinó y Maria Fauró nos sorprendieron de una manera muy grata, entregándonos un puente de bronce por los 10 Años de EXCALIBUR.
La verdad es que nos pillaron muy desprevenidos, no lo esperábamos y la sorpresa fue enorme.
 Estamos muy contentos y agradecidos.


FOTO- Laura Romero
De dreta a esquerra  ( De derecha a izquierda)
Pili Torrent, Salvador Agustí , L'alcalde Lluís Guinó i Mònica Serra

No hay comentarios:

Publicar un comentario