miércoles, 8 de septiembre de 2010

BESALÚ MEDIEVAL

 Un any més, hem estat a la fira medieval de Besalú. Un lloc, amb un preciós  marc medieval, i un nombrós públic ( segons estadístiques, varen passar unes 30.000 persones durant els 2 dies).
Els carrers es van emplenar de banderes, músics i, personatges, sense descuidar els comerços que van posar tot el seu esforç perquè tot semblés com l'edat mitjana.
El temps va lluïr esplèndid amb una calor "espatarrant", vàrem suar de valent, pero.... no ens queixem!!!! Que no va ploure.
EXCALIBUR vam començar amb un espectacle didàctic, "El Mestre d'Armes" com a escalfament, més tard a la Plaça Major  "La Insurecció"  espectacle de combat pur amb una petita història.

"La Insurecció"   Foto realitzada per Ángel Ruiz
"La insurección" Foto realizada por Ángel Ruiz

A la tarda  vam oferir " Germans de Sang"  espectacle de cavalls i combat, a baix al pont, a petar de gent les dues bandes i a dalt del pont vell!!!!
Acabàrem el dia amb un petit espectacle de foc al sopar medieval .
El diumenge, un segon torn de torneig a cavall, que estava tant o més ple que el diumenge i amb un públic implícadíssim, cridant i animant. A la tarda, "Les aventures de Midiam" va fer passar una bona estona  a tothom amb lluites i molts de gags de l'entremeliada Midiam i els seus companys.
I per acabar, a 2 quarts de 10 VULCANO, el colofó final de la festa, va tancar la fira amb un gran èxit i tot i ser diumenge a la nit,  pleníssim!!!!
Molt contents de tot plegat, esperem poder fer-vos gaudir molts anys més a Besalú!!!!



Et vas perdre el torneig? Clica aquí. Vídeo realitzat per elgarrotxí
Te perdiste el torneo? Click aquí. vídeo realizado por elgarrotxí

http://www.youtube.com/watch?v=bu7PG9HKo0I
http://www.youtube.com/watch?v=D0K2BTd7TBY&feature=related

Un año más, estubimos en la Feria  Medieval de BESALÚ. Un lugar con un precioso marco medieval y con un numeroso público (según estadísticas, pasaron unas 30.000 personas durante los 2 días)
Las calles se llenaron de banderas, músicos y personajes, sin descuidar los comerciantes que pusieron todo su esfuerzo para que todo pareciera cómo el medioevo.
El tiempo lució espléndido con un calor increíble, sudamos a lo bruto, pero no nos quejemos!!!!....... Que no llovió!!!!
EXCALIBUR empezamos con un espectáculo didáctico "El Maestro de armas" como calientamiento, más tarde en la Plaza Mayor "La Insurrección" espectáculo de combate puro con una pequeña historia.
Por la tarde, "Hermanos de Sangre" espectáculo de caballos y combate debajo el puente, a rebozar de gente, incluso arriba en el Pont Vell!!!
Acabamos el día con un pequeño espectáculo de fuego en la cena.
El domingo un segundo turno de torneo de caballos, que estaba tan o más lleno que el sábado, y con un público implicadíssimo, gritando y animando. Por la tarde "Las aventuras de Midiam"  hizo pasar un buen rato a todo el mundo con luchas y muchos gags de la pícara Midiam y sus compañeros.

 Y para acabar a las 9 y media, VULCANO, el colofón final de la fiesta, que cerró la feria con un gran éxito, y que por ser domingo la noche estaba llenísimo.
Muy contentos de todo, esperamos haceros disfrutar muchos años más!!!!!


"Germans de sang" foto realitzada per Vadó Buch
"Hermanos de sangre" Foto realizada por Vadó Buch

"Germans de sang" foto realitzada per Vadó Buch
"Hermanos de sangre" Foto realizada por Vadó Buch

No hay comentarios:

Publicar un comentario