sábado, 31 de marzo de 2012

BESALÚ EN JOC

 Besalú ja té joc !!! Doncs sí, ara ja podem jugar a " Besalú en joc" després d'un dinar familiar o d'amics. Preguntes sobre la vila, apendre  coses  de manera divertida. No cal que siguis de Besalú qualsevol hi pot jugar !!!

PERSONATGES DE " BESALÚ EN JOC"
PERSONAJES DE "BESALÚ EN JUEGO"

                                                                          FOTO: VADÓ BUCH

Durant les jornades jueves a Besalú una parada de camisetes, pins i clauers del joc va tenir un gran èxit, tot i no haver sortit a la venda el joc encara.

No ha sigut fins el dissabte 24 de Març que s'ha fet oficial i pública la Presentació de "Besalú en joc".
Dins de l'acte cultural de la Venerable Congregació dels Dolors de Besalú, es va presentar el joc en societat a la sala Gòtica de la vila.
FOTO:VADÓ BUCH
El seu creador GERMAN MAS HORMIGÓ,  ens va proposar de fer una col.laboració, així que va ser una sorpresa per part del públic assistent.
Amb la sala plena a vessar,  EXCALIBUR es va transformar en les fitxes del joc.Vam trencar el gel amb una entrada  potent de Toda, dona de  Bernat Tallaferro i una divertida paròdia sobre els personatges del joc, protagonistes de la història de Besalú. Un estaferm, un manaia, un jueu, el trovador Ramon Vidal, el Comte Bernat Tallaferro i la seva dona Toda.
La sala, curats del primer esglai del moment, amb una Toda eufòrica, va riure de valent amb la divertida presentació.
 
 
A partir d'ara ja podeu  reservar i comprar el joc a 
A partir de ahora podéis reservar el juego en:
                                                                                                 besaluenjoc@besalu.cat.
Visitar el blog oficial:                                             www.besaluenjoc.com


Besalú ya tiene juego !!! Pues sí, ahora ya podemos jugar a " Besalú en juego" después de una comida familiar o de amigos. Preguntas sobre la villa, aprender  cosas de manera divertida. No hace falta que seas de Besalú cualquiera puede jugar !!!



FOTO: LAURA ROMERO

 Durante las jornadas judías en Besalú una tienda de camisetas, pins y llaveros del juego tuvo un gran éxito, a pesar de no haber salido a la venta el juego todavía.

 No ha sido hasta el sábado 24 de Marzo que se ha hecho oficial y pública la Presentación de "Besalú en juego".

Dentro del acto cultural de la Venerable Congregación de Dolors de Besalú, se presentó el juego en sociedad a la sala Gótica de la villa.

 Su creador GERMAN MAS HORMIGÓ, nos propuso de hacer una colaboración, así que fue una sorpresa por parte del público asistente.

Con la sala llena a rebosar,  EXCALIBUR se transformó en las fichas del juego. Rompimos el hielo con una entrada potente de Toda, mujer de Bernat  Tallaferro y una divertida parodia sobre los personajes del juego, protagonistas de la historia de Besalú. Un estaferm, un manaia, un judío, el trovador Ramon Vidal, el Conde Bernat Tallaferro y su mujer Toda.

La sala, curados del primer susto del momento, con una Toda eufórica, se rió de lo lindo con la divertida presentación.

No hay comentarios:

Publicar un comentario